Vamos Dominicana zaprasza do współpracy! Dołącz do naszego rosnącego zespołu jako Koordynator & Obsługa Klienta + Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego Wycieczek Lokalnych w przepięknej Dominikanie!
Nasze oczekiwania:
- Znajomość w mowie i piśmie języka hiszpańskiego (znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem).
- Znajomość lokalnej kultury oraz historii Dominikany.
- Gotowość do pracy na miejscu lub przeprowadzki do regionu Bavaro/Punta Cana.
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność pracy z różnorodnymi grupami klientów.
- Lekkość pióra oraz swoboda występowania przed kamerą.
- Znajomość narzędzi marketingowych: media społecznościowe + programy graficzne itp.
- Samodzielność, dynamika działania i wysoka kultura osobista.
Obowiązki:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów.
- Aktywna sprzedaż wycieczek online poprzez rozmowy z klientami B2C i B2B oraz budowanie relacji (Udzielanie informacji o historii, kulturze oraz atrakcjach turystycznych Dominikany)
- Koordynacja operacyjna realizowanych wycieczek oraz bieżąca komunikacja z zespołem przewodników.
- Tworzenie treści video marketingowych (vlogi, reels/rolki), publikacja oraz nadzór nad jakością materiałów wideo.
- Tworzenie postów graficznych i tekstowych na media społecznościowe (Facebook, Instagram), moderacja grup na Facebooku.
Co oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie: Comiesięczne wynagrodzenia podstawowe oraz prowizja.
- Miesięczne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny.
- Pełne wsparcie w procesie adaptacji do pracy i zespołu.
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu poziomego w ramach grupy firm związanych z Vamos Dominicana i Casa Dominicana (nieruchomości, zarządzanie apartamentami, współpraca międzynarodowa).
- Wsparcie i rozwój: Oferujemy pełne wsparcie w adaptacji do zespołu.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV lub wiadomości z wyczerpującym opisem swojej osoby do nas na email praca@vamosdominicana.pl